Vyzývám své tělíčko aneb 30 Days Shred s Jillian Michaels!

Zdravím všechny, kteří čtete tyto řádky, jak se máte? 🙂

Začal někdo z Vás den návštěvou u zubaře jako já? 😀 Jelikož jsem po jednom vrtáníčku měla ještě několik minut čas, než mi jel autobus, rozhodla jsem se mrknout do obchůdku – udělat si radůstku a odměnit se, že jsem byla tak statečná! 😀 Světe div se, já si pořídila sportovní kalhoty na cvičení! 😀 🙂

Co mě ale překvapilo víc, byla chuť do cvičení hned po tom, co jsem dorazila domů. Již z mého bakalářského studia mám odzkoušenou jednu sérii cvičení, po které se cítím velmi dobře a pomáhala mi odbourávat stres a napětí v období zkoušek i státnic. Jedná se o sérii 30 Days Shred od Jillian Michaels – mnozí určitě znáte. 🙂 Cvičení má 3 úrovně, ale nebudu psát, že od nejsnazší po nejtěžší, jelikož každá dá člověku zabrat. 🙂 A jednu úroveň cvičíte po dobu 10 dní a pak přejdete na další a další. Celkem tedy tato série cvičení, aby byla opravdu efektivní a vy viděli výsledky, zabere 30 dní. Pro mě je toto cvičení ideální, jelikož nejen že jdou znát výsledky, ale především trvá jen 20 minut! A ty je přes den snazší si najít, než rozhodnutí chodit do fitka či bazénu, kde je zapotřebí strávit většinou hodinu (a kde je nějaké dojíždění apod.). 🙂

 

A tak jsem se rozhodla, že pro své tělíčko něco udělám (už teď, když Vám píši po svém prvním cvičení cítím, jak se radostí tetelí 🙂 )! A pokusím se Jilliinu výzvu zvládnout celou!

 

Kdybyste se rozhodli jít do toho se mnou (určitě mi dejte vědět), přidám Vám sem jednotlivá cvičící videa.

Pokud by někdo z Vás měl strach, že to nezvládne, nemusíte se bát. Ve videích je vždy jednodušší verze provádění cvičení (cvičitelka vpravo) a těžší verze provádění cvičení (cvičitelka vlevo). Dá se to zvládnout, i když občas má člověk pocit, že by se na to nejraději vykvák, ale vydržte, za ten výsledek a pocit, že jste pro sebe něco udělali, to stojí. 🙂

cof

Mně osobně na tomhle cvičení vyhovuje, že si nemusím platit za členství ve fitku, můžu cvičit z pohodlí domova a nikdo na mě při tom nekouká. 🙂 Za sebe opravdu doporučuji. Ale samozřejmě cvičíte na vlastní zodpovědnost, čili pokud máte zdravotní potíže, poraďte se před samotným započetím cvičení se svým lékařem.

01

02

03

 

 

 

 

 

 

A tady už jsou jednotlivá videa. Já mám první den za sebou – tak ještě 29! 😀 Ozvěte se, jak Vám to jde a brzy zase napisanou. 🙂

    • PRVNÍ ÚROVEŇ – den 1. až 10. – (aktualizováno: video bylo z YT bohužel vymazáno a momentálně jiné nahrané video s tímto cvičením není)
    • DRUHÁ ÚROVEŇ – den 11. až 20. – (aktualizováno: video bylo z YT bohužel vymazáno a momentálně jiné nahrané video s tímto cvičením není)
    • TŘETÍ ÚROVEŇ – den 21. až 30.

 

xx Petra

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *